Isnin, 9 Januari 2012

Pattern Barang Kemas

Assalamualaikum..
Salam positif thinking..

Malam nie saya nak tunjuk skit pattern2 @ jenis2 barang kemas.. Kadang2 ada juga antara kita yg tak tahu tentang pattern barang kemas..

1. Pasir Padu
Mempunyai design yg sedikit kasar pada emas tersebut..






2. Gajah Padu
Mempunyai patern yg berkilat dan licin.

3. Pattern Melur
Mempunyai design bunga melur yg sangat cantik. (org kata la..)


So, ini antara patern2 yg bleh didapati di GCP.. 
Jika ada tempahan, bolehlah contact saya.. 
1. Tengok harga di www.gcp.com.my
2. Sms/call/email/fb pada saya:
:nama
:no h/p
:alamat
:email

:jenis rantai
:berapa gram

:harga

3. Buat bayaran pada akaun:
:maybank 1570-9101-3723
4. Email pada saya slip bank in @ transfer tersebut
(sobri9899@yahoo.com)
5. Atau bayaran cash pada saya.
6. Setelah barang anda sampai (tempoh seminggu),
saya akan hantarkan pada anda.
(Jika gram tersebut berlebihan, anda dikehendaki membayar +- utk gram yg berlebihan tersebut kerana barang kemas mesti akan ada +-gram)

Jika ada sebarang pertanyaan, bleh hubungi saya,
Putera @ Sobri
012-5509330


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Selamat Berkongsi Ilmu