Isnin, 9 Januari 2012

Cara-Cara Untuk Membeli Emas PG

Assalamualaikum..
Salam Pencinta Emas

Cara-cara Membeli Emas Public Gold..

1. Tengok Harga Di Website www.publicgold.com.my.
2. SMS/Email/Call saya.( 012-5509330, sobri9899@yahoo.com )
     sertakan detail berikut:
  • Nama
  • No i/c
  • No H/P
  • Alamat
  • Email
  • Item Emas
  • Harga
  • Cawangan Public Gold utk ambil barang (cth: PG Alor Setar)
  • ( saya akan hubungi semula utk confirmation)
3. Buat bayaran pada no akaun tertera:
  • Maybank Public Gold Marketing -  507134104563 atau;
  • Mat Sobri Bin Mat Saad - 157091013723

4. Emailkan slip transfer @ bank in slip pada:(sertakan nama dan no telefon pada email supaya mudah utk saya menghubungi anda)
  • payment@publicgold.com.my dan
  • sobri9899@yahoo.com
  • (simpan slip bayaran tersebut)
5. Saya/Public Gold akan email Sales Order (SO) anda.

6. Bawa SO anda ke cawangan PG dan ambil barang anda. (transportation charge akan dikenakan bagi cawangan2 PG kecuali HQ di Penang)
@
Saya sendiri akan ambil barang dan hantar kepada anda..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Selamat Berkongsi Ilmu