Isnin, 9 Januari 2012

Cara-Cara Membeli Emas GCP

Assalamualaikum..
Salam Pencinta Emas


Cara-cara Membeli Emas Pelaburan dan Emas Perhiasan GCP..

1. Tengok Harga Di Website www.gcp.com.my
2. SMS/Email/Call saya.( 012-5509330, sobri9899@yahoo.com )
     sertakan detail berikut:
  • Nama
  • No i/c
  • No H/P
  • Alamat
  • Email
  • Item Emas
  • Harga
  • ( saya akan hubungi semula utk confirmation)
3. Buat bayaran (dalam masa 12 jam) pada no akaun tertera:
  • Mat Sobri Bin Mat Saad - 157091013723

4. Emailkan slip transfer @ bank in slip pada:(sertakan nama dan no telefon pada email supaya mudah utk saya menghubungi anda)
  • sobri9899@yahoo.com
  • (simpan slip bayaran tersebut)
5. Saya akan lock pada harga yg anda kehendaki. Barang anda akan ditempah dan akan dapat dalam masa satu hingga dua minggu..

6.Setelah barang kemas @ emas tersebut telah siap, saya akan hantar kepada anda.

Sebarang kemusykilan hubungi:
Putera @ Sobri 012-5509330

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Selamat Berkongsi Ilmu