Khamis, 17 Mei 2012

Semangat Dari Mentor Faizan Pelabur Jutawan

Assalamualaikum..

Saya doakan anda semua dalam keadaan sihat, bersemangat dan terus positif..

Semalam saya telah menghadiri Seminar Emas Faizan Pelabur Jutawan "Strategi Kaya dan Berjaya"..
Alhamdulillah banyak input2 dan semangat yg diberikan..

Setelah sekian lama sibuk dengan tugas hakiki, dan kurang update blog, hari tergerak hati untuk kembali memberi ilmu dan manfaat kepada semua..

Faizan antara Jutawan muda dalam pelaburan emas dan beliau telah dikenali dalam dunia pelaburan emas fizikal..

Yang amat membanggakan saya dan memberi semagat kepada saya semula adalah "beliau melihat blog saya".. Pehh.. mcm tak percaya bla dia gtau mcm 2.." Dengar mcm biasa ja, tp bg saya ia sesuatu yg membanggakan kerana "anak muda" yg berjaya melihat blog saya.. memang best gila..

Thanx kepada Faizan.. Insyaallah blog ini akan di upgrade dengan ilmu2 dan motivasi2 syg bermanfaat untuk semua..

Untuk pengetahuan semua Faizan akan berada di Public Gold Sg Petani malam ini.

Seminar Strategi Kaya dan Berjaya Dengan Emas
Speaker : Mohd Faizan Dasuki @ Pelabur Jutawan
Tarikh : 17 Mei 2012 ( Hari Ini )
Tempat : Public Gold Sg Petani
Masa : 8.30 malam ini - 10.30 malam.
Masuk Percuma..

Banyak ilmu dan strategi yg mudah dan selamat bakal diberikan kepada anda..
Datang beramai2..

Sekian, ikhlas untuk anda..

1 ulasan:

Selamat Berkongsi Ilmu